web site script satış
web site script satış

Tüketici uygun fiyatlı eser bulunca birkaç tane alıyor

Enflasyonist ortamda tüketicilerin uygun fiyatlı eser bulduğunda fazla alım yapabildiğine işaret eden Hepsiburada Ticari Küme Lideri Nadir Özgün, “Gıdadan paklık eserlerine kadar tüketim eserlerine talep arttı. Cep telefonunda da artış var” dedi. Geçen yıl e-ticaretin yüzde 100 büyüdüğüne işaret eden Özgün, “Bu yıl da artış bekliyoruz” dedi.

Hamide HANGÜL

Dünyayı ve Türkiye’yi saran enflasyonist ortamda tüketici alışkanlıkların değiştirmeye başladı. Tüketicilerin uygun fiyatlı eser bulduğunda bilhassa tüketim eserlerinde satın almaya geçtiğine işaret eden Hepsiburada Ticari Küme Lideri Seçkin Özgün, “Özellikle kampanya periyotlarında birkaç tane alıyor. Besin, paklık eserleri, cep telefonu üzere eserlerde satışlarda artış gösterdi” diye konuştu.

Her 10 cep telefonundan 1’i Hepsiburada’dan alındı

Hepsiburada’nın kampanyaları, e-ticaret ve maksatlarını konuştuğumuz Özgün, Türkiye’de e-ticaretin yüzde 109 artışla 800,7 milyar liraya ulaştığını belirterek, “Bu yıl da artışını sürdürecek” dedi.

Perakende e-ticaret hacminin 458 milyar lira olduğuna işaret eden Özgün, “Beyaz eşya ve küçük mesken aletleri 96,7 milyar, giysi, ayakkabı ve aksesuar 54 milyar lira, elektronik 45,9 milyar, besin ve süpermarket 26,5 milyar liraya ulaştı” açıklamasında bulundu. Müşteri tercihleri hakkında da bilgi veren Özgün, “2023’de satılan airfryerların yüzde 17’si Hepsiburada üzerinden sipariş edildi.

Deepfreeze satışlarında birinci 6 ayda yüzde 41 artış yaşandı. Tekrar e-ticaret üzerinden satılan her 10 cep telefonundan 1’i Hepsiburada’dan sipariş edildi” bilgilerini verdi. En çok satılan cep telefonlarının iPhone 11 64 ve 128 GB olduğuna işaret eden Özgün, bu markayı Xiaomi’nin Note 11 Pro takip ettiğini söyledi.

Platformda exclusive sunulan fashion markalardan kimilerinin süratli büyüdüğüne de işaret eden Özgün, “Portatif klima, elektrikli scooter, akıllı çocuk saati, küçük buzdolabı, vantilatör ve güneş kredi en çok aranan yaz eserleri oldu” diye konuştu. Sayılarla 2023 yılı birinci çeyrek sonuçlarını da paylaşan Özgür, “Toplam satış hacmi yüzde 78 büyürken, toplam sipariş yüzde 60,9, sipariş sıklığı da yüzde 51,6 artış gösterdi” dedi.

Satış hacmi %78 büyüdü

Hepsiburada’nın bugüne kadar ekosistemiyle 400 bin şirketin dijitalleşmesini sağladığına işaret eden Hepsiburada Ticari Küme Lideri Özgün, “5 milyondan fazla kişinin geçimine katkı sunuldu” diye konuştu. Hepsiburada’nın “Şahane Temmuz” kampanyası başlatacağını da açıklayan Özgün, kampanyaya ait şunları söyledi: “Tüketicilerin bütçelerini zorlamadan istedikleri eserleri satın almaları sağlanırken, esnafa ve KOBİ’lere de can suyu verecek. Temmuz ayı boyunca her gün 100 markada, milyonlarca eserde indirimler uygulanacak. Kampanyada, Tiny House’lar ve kısa aralıklarda kullanılan elektrikli motosikletler de olacak.”

Her gün 100 markada yüzde 50’ye varan indirim

Hepsiburada’nın temmuz ayın boyunca her gün 100 markada milyonlarca eserde indirimlere gideceğini açıklayan Özgün, “Kozmetik ferdî bakım kategorisinde, sepette ek indirimler uygulanacak. Teknoloji eserlerinde de kampanyalar sunacak. Birçok farklı kategoride, milyonlarda eserde yüzde 15’den yüzde 50’ye indirimler uygulanacak” açıklaması yaptı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ